Den här va snygg.. 400kr.. fan va ful

hahaha danis och mina kommentarer idag! vi var i haninge centrum och jag skulle
köpa present till emma men och så gick vi runt i affärer o hade typ inte så mycket pengar
så när vi hitta nåt så sa vi alltid så :p men iaf var jag ju där med dani och kan
inte säga vad jag köpte till emma, hon läser min blogg.. Men jag köpte ett par
svarta tights på bikbok med lite sömmar och 'knäskydd' som killarna i min klass säger
när de är sömmar på knäna. nu sitter jag och snackar med david,hugo, björn, vinsa på skype.
dom försöker få med mig på en fest på lördag, men nej ;) ska ju hem till emma då!
Vi hörs senare, puss
samma tights som på bilden fast svarta

(102)

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lugn, bara jag som ser)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback