för alla gånger som du sa

shoooo bloggen!

igår efter vi hade käkat på kinaresturangen så åkte ja först hem. sen åkte jag till ip & mötte
leo oscar anuthai & andré. vi gick till allé plan och dom köpte energidrickor o sånt. sen ståg vi
typ där o snacka ganska länge. sen ringde becka o emma o sa att dom skulle till alle och hyra film
så vi gick och träffa dom oxå. sen gick vi hem till mej och va på mitt rum typ.
vi va 8 pers i mitt skit lilla rum! eller ja tkr de e litet iaf. men sen drog
emma & becka vid kvart över 10. och så gayade sig leo & william sig
! Hahahah as kul. men sen drog alla killarna också vi halv elva.
idag, ska jag typ träffa michelle lite senare! ska fixa mej & käka o sånt.
vaknade kvart i 12 idag, och imorn äre skola, bra jobbat!
ajaaaaa CYA

bjuder

(102)

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lugn, bara jag som ser)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback