bara för att jag suger på o blogga

igår efter träningen kom ja hem o så vare as mkt folk här. typ lenas släkt
& vi hade middag med dom. fast moa & källan va här också så va med dom.
sen idag så tränade jag igen på morgonen. eller halv tolv till halv 2 typ.
efter de va ja me becka ett litet tag i centrum & sen åkte ja hem. duschade,
fixade mig & åt sen kom dani. vi åkte hem till andre & träffa han o rasmus.
fast rasmus drog typ direkt. haha ja spelade nåt krigspel på andres data,
va fan grym (a) eller inte fatta ingenting haha! Men sen typ halv 7 drog vi.
har käkat pizza & kollat på solsidan, asnice. men aja ni får nåra bilder ja har tagit ;)
hahaha ja & becka, BJUDER SOM FAN PÅ DEN BILDEN!
fixade andres hår helt cp
hihi babyface ser de ut som (a)

(102)

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lugn, bara jag som ser)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback