packar för fullt hahah!

yeee ! fan va kul de är
eller inte. hatar att packa fyfan!:/ får alltid panik för jag vill ha med mig hela
garderoben.. om det står 2 tröjor på packlistan tar jag typ 6 sen måste jag stå
och lotta ut vilka ja ska ta.. heh:$ drar ju till fjällen imorn efter skolan som sagt.
alla måste smsa mig för det är grymt tråkigt att sitta i en bil i typ 4 timmar och sen
bo på värsta öde stället i skogen som heter typ lasses krog? vi ska sova där en natt
sen åka vidare. och kommer nog inte ha internet i fjällen så det enda blir kanske mobil-
bloggning nångång! hoppas ni klarar er, men ni har ju endå också lov så..
ska plocka undan lite kläder som ligger över hela mitt golv nu, puss !

(102)

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lugn, bara jag som ser)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback