hatarubrik

träning idag! ganska snart, kvart över 4. så ska byta om strax dåra.
idag i skolan vare rätt chill, våra mentorer bjöd på frukost på mentorstiden och
typ satte upp mål för klassen? asso dom e fett skumma :s men vi bestämde
att vi ska på bio med klassen sen kanske! efter sportlovet blire dåra. intressant va?:)
Efter min träning måste jag packa t fjällen. hatar att packa. juste ja åker till fjällen imornkväll,
trodde ja skulle dit på fredag men tydligen inte. fett tråkigt att inte ens va hemma i helgen:(
men aja , ni får planerna för mitt sportlov, som inte är speciellt många :

fredag: (skola) på kvällen åka mot fjällen och stanna o sova på ett ställe!
lördag: åka vidare mot fjällen och komma dit. 
söndag: fjällen
tisdag: fjällen
onsdag: fjällen 
torsdag:
fjällen
fredag: åka därifrån till Örebro!
lördag: träffa wilma o fler, & bada på gustavsvik
söndag: åka tebax till sthlm <3 

kommer inte vara hemma på hela sportlovet!
får se hur det blir med bloggandet då..


(102)

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lugn, bara jag som ser)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback