fredagskvällen

igår åkte ja först hem till pappa och packade alla grejer,
sen åkte vi hem till mamma. ja käkade middag o fixade mig
och sen åkte jag och mötte rebecca & vi drog te kringlan. sen gick vi
och hyrde film me matte & anton och gick tebax t kringlan och kollade på
den där. nån skräckfilm som va sämst! sen kom becka oxå, och sen oscar
& kembel. de va så jävla kul vi fick hjälpa till att ta sönder en soffa, stog med
hammare och kofot o slog allt vi hade :') cribbe ba garva för de hände ingenting
fast vi slog as mkt. hahaha! men iaf jag och becka drog sen efter det & kom hem
typ halv tolv. & så slaggade hon här :) hon drog typ halv 11 så nu gör jag inte så
mkt. träning senare.
puss

(102)
Postat av: natta

najs bajs :D

2011-02-19 @ 19:30:06
URL: http://nixxiiz.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lugn, bara jag som ser)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback