Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

ska jag skriva en bok?

okej vart ska man börja.. det finns ju mkt hos killar man faller för.
men jag faller ju för det första för utseéndet. för det är ju det man börjar med,
så om killen är snygg så äre ju större chans. utsidan ger ju liksom insidan en chans.
men sen ifall man snackar med han ska han va snäll och säga gulliga saker, visa att
han bryr sig osv. sen tex ifall det är en bild när man e skit ful utan smink eller sådär då älskar
ja ifall killen ba nej den är jätte fin du är alltid fin eller nått sånt. det är skit gulligt! §
personligheten e as viktig också. typ inte för blyg utan ska våga liksom ta stegen o de,
och va social bland andra, och snäll men inte den där som e lärarfavorit. utan lite badboy endå (a)
haha okej tönt ja e. men aa jag vet inte riktigt säkert. jag bryr mig inte om hårfärg och
ögonfärg men håret måste va snyggt! de gör halva utseéndet. fina ögon är oxå plus.
& en sak till som ja faller för, magrutor. me likeeeee!


(102)

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lugn, bara jag som ser)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback