Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför. + Dag 18 – Vad jag åt idag.

Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.

jag skulle nog vilja byta liv med en kompis för en dag. för då
skulle man kunna kolla på sig själv hur man är, och ser ut !
eftersom om jag tex. skulle vara emma, då skulle ju vi va med varann i
skolan. och då skulle jag kunna se hur jag ser ut hela tiden, och hur jag beter
mig. + samtidigt se hur emma har de o det så kanske man förstår varann bättre ;)
Dag 18 – Vad jag åt idag.
jätte intressant eftersom jag bara har ätit frukost,
men mina kompisar vet nog ..
hahah ja svär jag äter ALLTID de ! frukost mellanmål och
ibland middag ,
oboy & rostade mackor !

(102)

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lugn, bara jag som ser)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback