SSORRRRY

bblev inge blogging igår men jag hann typ inte :s Efter skolan åkte jag & emma hem till mig. Sen ringde becka så kom hon också. Vi åt glass thihi. Sen så flummade vi lite på mitt rum & typ lyssna på musik o sånt-mYsIgT .
Emma sov här inatt. vi gick upp halv sju imorse så nu är vi strax klara. Ska bara fixa mitt hår.
Tror fan ja ska ha flätor idag :$ Länge sen.... <<vi har ju idrottsdag hela dagen idag. damn!
As tråkigt. Vi tävlar alltså i massa grenar mot våra parallelklasser.
Vi kmr ju vinna ;d fast ne.. Haha. Men nu ska väl ja förs plattta håret sen göra flätor.
sen efter skolan åker jag hem till pappa för mamma skulle åka till paris. Fast nu hade deras plan blivit inställt tydligen, men hon skulle endå itne komma hem så vi åker till pappa. Ikväll äre träning så det blir väl läxor först.
Aja vi hörs. Puss §<3

(102)

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lugn, bara jag som ser)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback