Sjukt taggad

Match idag! :D Derby dessutom. Hanviken - Tyresö. sjukt taggad. Vi bara måste vinna tjejer! Önska oss lycka till. Men över till dagen hihi. Lät som en vuxen jö :) Men IAF .. haha går alltid bort från ämnet. som nu. Nu går vi alltså tillbaka till dagen. Men gu va konstig ja e, okej ärligt talat nu ska ja berätta dagen. Hahah! De va rätt jobbig dag. vi typ höll på me maskar på No:n usssssssssch. Spykänsla'' Sen på So:n höll ja o dani på att skriva massa saker på varandras armar, de sluta me att vi ritade varann i ansiktet och jan skrev i våra kontaktböcker. Hahaha. De gick inte bra för oss asso, 1 fråga på pappret klara vi oxå. Sen efter skolan gick ja o handla hårfärg. när ja kom hem märkte ja såklart att de va fel färg -.-' hade redan köpt en kartong men skulle köpa en till för ja behövde två. Men nu har jag alltså två olika färger o ja har såklart inge kvitto. Smarta ja där asso ;) Men ja får väl blanda o göra lite slingor, för de är typ endå samma nyans, så ja hoppas inte de gör nått. har städat mitt rum, och ätit middag. HAHA kl halv fyra! men ja har match ikväll ju så måste äta tidigt. Nu ska jag packa sakerna till mamma och dammsuga. Väldigt roligt. Cya bitches :*


(102)

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lugn, bara jag som ser)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback