NYÅRSAFTON

snart är de alltså 2011, som jag ska göra till det grymmaste året!
2010 har också vart as bra, fast de har gått för fort, tycker ni inte också det?
iallafall den här hösten! men iaf nu ska ja berätta lite om dagarna,

igår: spelade jag st cupen. det va grymt kul! vi vann första matchen med 3 - 0 &
andra med 5 - 0. sen förlora vi sista mot aik med 1-0 men vi kunde vunnit för det
va jämnt, och så fick dom in ett mål i sista minuten.
men vi gick iaf vidare till slutspel som är på tisdag. aa men sen efter va vi på middag
hos min moster och vi öppna nåra till julklappar. fick en tid på massage & ett armband från alice.
idag: imorse packade jag allt till pappa. sen hämta han oss och vi åkte till centrum
& käkade lunch. sen köpte jag ett par tights också. Nu ska jag dra till myran,
och sen ikväll ska vi på fest hos nåra! KysseN

haha oldiee sakanar

(102)

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lugn, bara jag som ser)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback