mini-julafton

JULLOV! fyfan va skönt det känns, äntligen liksom.
men idag hade jag en liten mini julafton med becka,isa, emelie & emma.
det var as kul, mysigt o så. vi öppnade julklappar från varandra och tjocka
oss lite med bullar o skit! sen var jag på träning på kvällen också.

'emma har alla bilder, men ni får se vad jag fick iaf'

från vänster:
ett paket med 1 shower cream, 1 body lotion, & en body crem.
ett paket med en handkräm, och en nagelkräm.
ett paket med body lotion, badskum, badbo0mber, och en doftros trorja.
ett paket med shower gel, body lotion, body scrub, & en svamp.
ett presentkort på lovefilm, (man kan beställa hem filmer)
ett par "diamant" örhängen
ett halsband med ett friendshjärta

haha okej mkt body krämer & sånt men endå,
jag blev skit glad för allting, tack tjejer <3


(102)
Postat av: emma

vsg :) <3

2010-12-21 @ 22:41:54
URL: http://etrygve.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lugn, bara jag som ser)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback