mina julklappar

Atlanta Zip Jacket N Hummel Tröjor Svart/Rosa
mamma - morgonrock (fryser alltid som fan på morgonen!) , adidaströja & adidashandduk,
mascara & ett as bra påslakan typ.
pappa - hummeltröja (Fast kanske ska byta för den va grå ;s ) , 2 par fotbollsstrumpor, britney spears parfym.
sofie & frida - necessär, tröja från gina, & en rosa mini dammsugare? Hahaha!
moster, hennes pojkvän & min låtsaskusin - rosa mjukisdress!
mormor & morfar - en bok & 500 kr.
sen imorn ska jag fira julafton med farmor & farfar, faster & kanske kusinen :)

(102)
Postat av: rebecka

du e söt :)<3

omgash du fick min favvotröja från gina :D<33

2010-12-25 @ 22:36:35
URL: http://rebeckahornsater.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lugn, bara jag som ser)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback