ALIEN DOLLAR

Chacha;) imorse kl 10 va jag & klippte mej. sen mötte jag upp dani i stan & vi gick till
eriksdalsbadet. haha fast vi bada i typ en kvart, sen käka vi, bastade och drog?
onödigt egentligen haha men de va kul endå. sen va vi på h&m i ringen och lala.
amen sen drog vi hem men missa bussen till mig med en minut och vi orka inte gå.
så vi tog bussen te centrum. där åkte vi tillbax till alle plan direkt igen för att ta bussen
till mig men vi missa den, igen! så vi gick till svalings och fika, mysigt:) sen tog vi bussen
till mig och typ fixade oss. sen kom massa gäster till mej. och dani drog typ kl 7.
men nu drog typ alla barn ut så jag kan chilla lite ett tag. Puss

(102)
Postat av: rebecka

sv hihi våra mäster låtar :)

2010-12-29 @ 01:11:50
URL: http://rebeckahornsater.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lugn, bara jag som ser)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback