Vaknade nyss...

Vaknade typ halv ett idag. Haha men fan inte så konstigt, va ju jävligt trött igår efter att vi hade dygnat. Men aa ska väl gå och äta frukost snart då. Men på kvällen i förrgår (kvällen den natten vi dygna) så kollade jag & alicia på film, hipp hipp hora & typ halva fjorton suger. Sen på morgonen vid typ 7 gick vi o mötte andré och william o vi gick runt lite först, sen va vi nere vid min brygga tills min mamma hade åkt. Haha hon e ju lite pinsam x) Men iaf så kollade vi på film, Taken. Sen så satt vi lite vid datan o sen stack dom. Ja & alicia kollade på film igen,  I taket lyser stjärnorna, och sen forsatte vi kolla lite på fjorton suger. Efter de så typ stack alicia hem för att byta om och äta innan träningen. O ja sov hahah! Sen bytte ja också om och åt och sen drog till träningen. Löpträning i alby, fett jobbigt! Dessutom var ja ju sjukt trött.. Vi sprang först 4 km, o ja hade håll i hela magen och as ont i knäna.. Sen hade vi lite styrketräning en kortis. Och sen sprang vi 2 km igen. Fast då sprang ja inte så mkt för ja hade så ont i knäna. Direkt efter träningen åkte vi till ip o va bollkallar på a-lags matchen, Fett tråkigt! Aa men det var typ vad jag gjorde igår haha. Nu ska jag äta nått. Puss :)
haha hittade massa gamla webbbilder här på min syrras sida..

(102)

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lugn, bara jag som ser)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback