Taggad

Gör iordning mej för matchen nu. Grymt taggad, första matchen i serien och det är ju alltid kul att starta med en vinst ;) Idag åkte jag in en kortis till stan med becka. Det blev lite stressigt men jag köpte ett par tights. Visar neråt. På vägen hem köpte ja donken men becka va tvungen att dra för hon hade bråttom så sen när jag åkte hem satt jag på bussen & käka donken. Hah lite pinsamt ju :$ Tjockis unge ja e' Igår & idag.. Men men jaja,  tränar bort de! Kom nyss hem & nu måste jag skynda mig. Bussen går om typ 20 minuter! Puss



dom ser vita ut på första bilden men dom är beiga,
så kallade "ridbyxor" från BikBok 199:-


(102)
Postat av: Berntelsa

Your site is very convenient in navigation and has good design. Thanks!

2011-01-14 @ 08:48:41
URL: http://berntelsa.blogetty.com

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lugn, bara jag som ser)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback