socker med fil & flingor

haha borde fan heta så när jag äter de.. Är ju mer socker än fil & flingor (a) well here comes today :

Vi fixade oss lite på morgonen. eller mest jag. Sen gick dom hem och jag och min syrra åkte in till stan. Först gick vi lite på h&m sen klippte vi oss. Ja tyckte att mitt blev fett kort :( Men sen kom dani & vi o min syrra gick o mötte mamma och åt lunch på nån resturang med henne. Sen gick mamma tillbaka till jobbet , sofie åkte hem & jag och dani shoppade lite. hon köpte mest fast de va hon som skulle shoppa så.. Köpte bara två zebra trosor. Sen åkte vi iallfall hem. När jag kom hem så träffa ja på emma becka joshi ogge andré & william. Men hann bara snacka snabbt för sen skulle jag in & äta middag. efter de så stack ja på träning. De va fett kul som de brukar va! På fredag har vi första st matchen också. fett kul :) Mot aspuddish. men nu ska ja hämta mer socker & fil & flingor , thihi fett gott :$  Imorn blire grönan med daniella sötaste. Vi planerade just att bara gå i string... ? HAHAHA! 
 Nu får ni en skit söt bild på mej just nu, eller kanske INTE så söt...


(102)

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lugn, bara jag som ser)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback