Segdag

Jag har vart på Sun Cup med tyresö från i torsdags och kom hem igårkväll så ja e rätt trött och därför har jag bara vart hemma och segat hela dagen. Fick en stämpling igår på den där knölen på foten så den e svullen och slog i min arm så ja har jätte ont i armbågen. As jobbigt-.- men jaja life goes on.. Imorn blire Ung 08 med lollo alexandra & robina :D Fett kul! Vill dit med dani nån dag också men hon är ju på mallorca och blir brun :(   Orättvist. Ska fråga pappa om mina brallor har kommit också. Eller sportsgear skulle beställa adidas brallor i min storlek så hoppas dom har kommit så vi kan åka o hämta dom. Kan visa på bild vilka de är. Nu ska ja kolla tv.
Puss


(102)

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lugn, bara jag som ser)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback