Reklam- delning

sho' ja va ju o dela ut reklam. vi börja typ 4, fast sen blev de lite sent för vi gick o mötte malin o så. Men jag linda & malin & hannah gick o dela reklam för att få in pengar till lagkassan. Fast de gick typ på 5 minuter att lägga ut lapparna men de tog ett tag att gå dit & tillbaka så ja kom hem vid 5. Nu är ja hur seg som helst, skulle lätt kunna somna ifall ja ville. Fast de vill jag inte för då kommer jag inte sova nånting inatt!
Vill gå o äta nån macka men jag orkar inte.
Vill gå till vivo o köpa godis eller chips men jag orkar inte.
Vill gå och kolla ifall vi redan har godis eller chips hemma men orkar inte.
Vill byta kanal på tvn men orkar inte.
Vill sätta det ena benet över det andra men orkar inte.

Förstår ni hur seg jag är? Hm.. en energidricka skulle va najs men orkar inte gå o köpa.
Fast ja drack ju en idag o man kan typ dööö. Ne kanske inte av två då men.
Imorn äre match :D fast typ vid fyra så ja kanske hinner göra nått innan. Eller juste jag
måste hem till mamma o hämta mina kläder och städa mitt rum. Kulkul:(
nu ska jag byta kanal.. får se hur de går.
Pusshej:)

dedär blev ju ett rätt så långt inlägg.. ?

my lips
sugar


(102)

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lugn, bara jag som ser)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback