Nanana

heeeeeeeej. pallar egentligen inte blogga men ja gör de kort endå. idag va jag på en heldag m ftobollen. de va typ en insperations dag. Lite halv tråkigt för vi satt typ bara o lyssna på massa babbel om saker. fast de va endå lite intressant o bra saker att veta. Hahaa även nåra saker man nt ville veta x) men aja , sen kolla vi på tyresö matchen också. asso damerna, dom vann me 6 - 1. När ja kom hem åt ja donken sen åkte jag hem till mamma o hämta alla mina kläder typ, o mitt smink o plattången o allt annat ja behöver ! Sen när jag kom hem gick ja ut och träffa emma & becka. Vi gick runt o snacka, lyssna på musik o lite grejer. Men dom börja typ frysa sen så vi gick hem. Nu sitter ja bara o nördar data' Imorn börjar skolan på riktigt. Fyfan va jag ångrar att jag sa att de skulle bli lite kul me skola. Det ska det inte -.- Nu ska ja svara alla som spammar på msn, pallar inte svara när ja bloggar haha. Vi höres & syns hahah! Pussssar


(102)

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lugn, bara jag som ser)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback