Nån som han se inlägget?

Avslöjade världens hemlighet men ångra mej sen så ja tog bort det! Vare nån som han se? :) Hihi synd för er som inte hann. Idag vid typ 2 vene riktigt men iaf så mötte ja alicia & becka så åkte vi till schell o hyrde film & köpte chips & lööök dipp. HAhahahah han i kassan ba vad heter du? Alicia ba - alicia storfeldt. Han ba känner du lalalla? hon ba aa det är min faster. Han ba aha för vi är goda vänner (med finsk dialekt) , Alicia ba- eh hah okej.. Han ba- du får rabatt :D:D:D Haha fett kul. Sen så åkte vi hem till alicia o kolla på filmen. Den va fett bra. Hahaha we are driving, we we are driving, we are eating, we we re eating, we are driving again, we we are driving. Så jäävla sköna ! Sen så spela vi in värsta videon.. allsång me kim possibol woho (y) sen åkte ja hem och åt och ska snart åka dit igen tror jag. Imorn ska jag in till stan och klippa mig -.- JÄVLA SKIT. Mitt hår som nästan tillomed är långt snart... Aja bara så alla vet de ja älskar min spotify lista. & alicia & becka.. fast ni dissar min engelska :c fick ju mvg på ett prov.. Im pro- Bye bitches!

ett tag sen ;DDDDDDDd


HAHA juste
ja älskar små ponnyhästar som springer jättejättefort :$ <3333333333333333

(102)
Postat av: reebcka

haha jag fick göra ett prov som egentligen va för niorna i engelska , suck on that bitch !

2010-08-17 @ 19:46:54
URL: http://isaobecka.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lugn, bara jag som ser)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback