mitt liv

Nu när jag faktiskt inte har nått att göra så tänkte ja berätta liite om mitt liv. Inte värsta historien men.. aa iallafall så föddes jag på gotland. Vi bodde inte där utan vi har landställe där och när vi var där så föddes jag. Sen när jag var bebis bodde jag på Södermalm. När jag fyllde 2 år så flyttade vi till tyresö. Jag gick på stenkulans dagis vid allé plan. Sen började jag i fornuddens skola. Gick där från 6års - 5an. Hade bästa vännerna. Först Sanna som sen flyttade till Blekinge. Saknar dig enormt!  Sen hade jag emma, nicole, julia, celine, emma j, lollo, marcus, vincent, william, jack, marcus. Men iallafall, jag tkr fortfarande att jag har tur att ha så bra vänner. Det finns ju fortfarande folk som är mobbade... men tillbaka till mitt liv nu :) Nu i sexan har jag gått i kumla och jag antar att jag forsätter till nian. Ska börja sjuan nu på tisdag. Har fortfarande världens bästa vänner och gulligaste killen. Annat då, har spelat fotboll sen 6års. Gillar att sjunga även om jag bara gör de för mig själv hihi, sen är jag nästan alltid med kompisar. Ni kan få lite bilder från när jag är mindre.
och nu :
höstas
nu

(102)
Postat av: sanna

saknar dej sjuuukt mke! ;o<33333

2010-08-22 @ 00:12:15
Postat av: Alicia

Naaw fett söt :)<3

2010-08-22 @ 11:30:24
URL: http://aliciaasaklart.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lugn, bara jag som ser)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback