Match mot segeltorp

Yes :) Sitter och äter nudlar just nu. Ska byta om till resten av fotbollskläderna sen. Bella & mýran hämtar upp mej kvart över 2 här. Vi har samling halv 2 sen ska vi åka till planen för de är borta match. Hatar borta matcher,för de känns som alla matcher vi har haft på senaste tiden har vart hemma plan.. ? Men aja, matchen börjar iaf kl 4. Sen kommer ja väl hem runt halv 6. Då skulle jag typ träffa dani andré & william tror jag. Men jag bloggar väl när jag kommer hem sen. Önska mej lycka till ;) puss

random


(102)
Postat av: alicia

Haha, skulle inte du packa saker till din pappa efter matchen? :P<3

2010-08-28 @ 18:26:53
URL: http://aliciaasaklart.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lugn, bara jag som ser)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback