Hey, u look kinda cute.

Heeeeeejsvejs.. Va tvungen att blogga för de e så jävla tråkigt o städa -.- Fast ja måste göra snabbt för jag ska typ åka och shoppa med becka snabbt sen. Har ju match halv fem så det blir bara nån timme. Men iaf igår så åt jag och dani på mc'donalds i slussen först.. och vet ni va pinsamt. Ja bärde vår bricka o så gick vi förbi ett bord me typ 6 killar, 95or kanske? Men iaf så tappade jag min dricka på golvet precis framför! omggg  höll fan på och dö. Fast de va endå kul för ja garva så ja inte kunde andas. Hahaha fan va klantigt. Sen kom städaren o torka upp allt med typ tio kilo papper .. Heh. Sen va han as gullig och kom med en ny dricka till mej :$ Fan va snällt! Men sen åkte vi till grönan och när vi kom dit insåg vi att de öppnade kl tre så vi väntade i en & en halvtimme. HAhahaha hade as kul o spela in videosar med min happy meal leksak! Sen åkte vi hem därifrån vid 10. För emmas föreldrar va där på konsert. The aaaaark ;D Haha vi åkte frittfall & tilt hela tiden så alla skulle se oss! Ne skojja. Men ja & dani ägde på o bli kompisar me alla som jobba där. Kina-kille,Hihi. Men nu måste jag fixa mig!

Twister

Ni har väl inte missat att det ska komma en träbana på gröna lund nästa år?
http://www.gronalund.com/sv/Attraktioner/Alla-attraktioner/Twister/ 

(102)

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lugn, bara jag som ser)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback