.

just to bring it back up again make the pain come
does life always need to be hard


egentligen hatar jag allt om att man måste bry sig så jävla mycket.
bry sig om hur man ser ut, bry sig om hur mycket vänner man har, hur mycket status man har,
bry sig om vad alla tycker osv.. varför kan man inte nångång kunna vara sig själv helt och
hållet utan att inte bli accepterad. För jag tror, nej jag vet, att alla försöker ibland eller ofta eller alltid
att vara någon annan, någon man inte är. Jag gör det själv, varje dag säkert. Ingen är den personen
den egentligen är. alla leker så jävla mycket, försöker få status. Även jag.. Och ja pallar egentligen inte
att alla ska hålla på. Man måste alltid försöka passa in o skit. Ibland är det bara så jävla irriterande.


förlåt blev bara på lite dåligt humör över vissa saker som händer mig


(102)
Postat av: Alicia

Sv; Ahaa :P Men jag mena efter, hahah men skitsamma. Ses i morron eller idag xd?<3

2010-08-29 @ 01:11:45
URL: http://aliciaasaklart.blogg.se/
Postat av: sanna

så sant (y)<3

2010-08-29 @ 13:48:08

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lugn, bara jag som ser)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback