Botanisk trädgård

tjeeeeeeeena :) Bloggade inte igår för ja pallade inte sitta vid datorn typ. eller jo men inte länge alls o ja orkade inte blogga iaf. Igår efter skolan gick jag och alicia hem till mej bytte om och åt en macka sen åkte vi till träningen. Fast vi kom typ en halvtimme tidigt så vi stog o körde lite egen träning haha, sköt långskott o lite mer. Efter träningen dushade jag & åt middag. Sen kolla jag typ på tv och gick o la mig vid 10. va fett trött :s Sen idag i skolan vare väl inte direkt kul. men de äre väl aldrig typ, haha. Vi hade skönaste vikarien på bilden ;) Kristoffer med K. Hah. Sen åkte jag emma & dani hem till mej. Vi åt glass o va ute på studsmattan. Sen spelade vi in sköönaste filmerna. aaaas kul :D Först när vi helt random ba satt o sa hej o hahaha. Sen va ja fjortis, dani emo o emma tönt. Sen gjorde vi att ja va nån tjejsare o dani va en hippie i en botanisk trädgård o emma va hipphoppare. Så jävla bra! ;) Dom drog för ett tag sen så nu sitter ja o tittar på disney channel Woho! men jaja vi hörs. puss

haha ja o dani i alby när vi bada i mjukisbyxor :P


(102)

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (lugn, bara jag som ser)

Din blogg:

Skriv här:

Trackback